Dzisiaj posiadanie strony internetowej już nie wystarczy. Aby osiągnąć sukces i nie zostać w tyle, potrzebna jest strona, która spełnia potrzeby i oczekiwania jej użytkowników, czyli najczęściej klientów. Dzisiaj użyteczna strona internetowa to konieczność. Czytaj dalej Użyteczna strona internetowa – czyli web usability
Słownik pojęć marketingowych – litera F
Czy wiesz co oznaczają skróty FPC i FTP? Co to jest font i na czym polega falcowanie? Wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „F”. Czytaj dalej Słownik pojęć marketingowych – litera F
15 sposobów na reklamę firmy w Internecie
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy i zastanawiasz się w jakie działania warto zainwestować aby wypromować swój biznes, reklama w Internecie jest właśnie dla Ciebie. Przedstawiamy sposoby na promocję firmy w Internecie i podpowiadamy jak je wykorzystać aby skutecznie pozyskiwać klientów. Czytaj dalej 15 sposobów na reklamę firmy w Internecie
Kupony i kody rabatowe – czyli haczyk na klienta
Obniżki cenowe są jedną z najpopularniejszych i najprostszych metod promocji. Klienci szukający okazji, zostają zwabieni promocyjną ceną i często wydają więcej niż podczas normalnych zakupów. Dowodem na to są tłumy klientów podczas pierwszych dni wyprzedaży i popularność serwisów zakupów grupowych. Skutecznym narzędziem do wykorzystania tej formy promocji są kupony rabatowe. Czytaj dalej Kupony i kody rabatowe – czyli haczyk na klienta
Po co mojej firmie logo?
Logo to obok nazwy firmy podstawowe narzędzie jej promocji. Dobre logo pozwala wyróżnić się z tłumu konkurentów i zagościć w umysłach odbiorców. Niestety pomimo tego faktu wciąż wielu przedsiębiorców w Polsce przykłada niewielką wagę do systemu identyfikacji wizualnej swojej firmy. Czytaj dalej Po co mojej firmie logo?
Słownik pojęć marketingowych – litera E
Czy wiesz co oznaczają skróty ECR i EPS? Co to jest e-commerce i na czym polega e-biznes? W tym wpisie wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „E”. Czytaj dalej Słownik pojęć marketingowych – litera E
14 sposobów na promocję lokalnej firmy – Czyli jak reklamować firmę lokalnie?
Firmy działające na rynkach lokalnych to zazwyczaj małe, rozwijające się biznesy, sklepy lub punkty usługowe. Reklama na lokalnym rynku jest bez wątpienia bardziej skuteczna i co ważniejsze, tańsza niż na rynku krajowym czy globalnym. Przedstawiamy 14 sposobów na to jak reklamować firmę lokalnie. Czytaj dalej 14 sposobów na promocję lokalnej firmy – Czyli jak reklamować firmę lokalnie?
Outdoor – czyli reklama zewnętrza
Wszechobecna, nachalna i szpetna reklama zewnętrzna mało komu kojarzy się pozytywnie. Czy w dobie Internetu i wszędobylskich banerów, taka forma reklamy nadal ma rację bytu? I czy nadal jest skuteczna? Czytaj dalej Outdoor – czyli reklama zewnętrza
Identyfikacja Wizualna Firmy – czyli wizerunek ma znaczenie
Każda firma, która wchodzi na rynek musi dokładnie wiedzieć jak chce być postrzegana przez odbiorców i jaki chce kreować wizerunek. Tylko jak sprawić aby spośród ogromnej liczby konkurentów, klient wybrał akurat naszą firmę? Odpowiedzią na to pytanie jest skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna. Czytaj dalej Identyfikacja Wizualna Firmy – czyli wizerunek ma znaczenie
Słownik pojęć marketingowych – litera D
Czy wiesz co oznaczają skróty DTP i DPI? Czym zajmuje się dom mediowy i na czym polega demarketing? W tym wpisie wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „D”. Czytaj dalej Słownik pojęć marketingowych – litera D