Co to jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna (corporate identity - CI) to ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania spójnego wizerunku i wyróżnienia się spośród konkurencji. Na identyfikację wizualną składają się m.in. logo, kolorystyka i krój pisma. W jej skład wchodzą m.in.: wizytówki, papier firmowy, koperty, itp.
Czym jest logo?
Logo to forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt lub usługę. Głównym zadaniem logo jest wstępne nakierowanie osoby na symbolizowany podmiot.
Prawa autorskie
Na życzenie przesyłamy dokument potwierdzający przeniesienie na klienta majątkowych praw autorskich. Każdy materiał, który został w całości opłacony, staje się własnością klienta i może być wykorzystywany zgodnie z jego wolą.
Przykładowe ceny projektów graficznych
Wszystkie podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich 23% podatku VAT. Są to również ceny wyjściowe (minimalne).
- 2 projekty do wyboru (0 poprawek) 299 zł
- 3 projekty do wyboru (2 korekty) 399 zł
- 4 projektów do wyboru (2 korekty) 499 zł
- 5 projektów do wyboru (2 korekty)599 zł
- 1 dodatkowy projekt150 zł
- 1 dodatkowa korekta 50 zł
Koszt projektu pozostałych materiałów wg cennika projektów graficznych.
Wygodne formaty plików
Gotowe pliki graficzne przesyłamy w formatach PDF, JPG, TIFF, PNG lub innym. Na życzenie wysyłamy pliki pocztą na płycie cd.
-
Formy Płatności
Przed rozpoczęciem pracy, na podstawie faktury Pro Forma, pobieramy zadatek w wysokości 50% wartości zamówienia. Kolejne 50% pobieramy przy akceptacji gotowego projektu. Na wszystkie zamówienia wystawiamy faktury VAT.
-
Czas realizacji
Czas realizacji liczony jest od następnego dnia roboczego po potwierdzeniu płatności. Projekt uznajemy za zakończony w chwili zaakceptowania go przez klienta. Zależy to głównie od szybkości odpowiadania klienta na przesłane propozycje oraz ilości poprawek.