Słownik pojęć marketingowych – litera D
Czy wiesz co oznaczają skróty DTP i DPI? Czym zajmuje się dom mediowy i na czym polega demarketing? W tym wpisie wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „D”. (więcej…)
Czy wiesz co oznaczają skróty DTP i DPI? Czym zajmuje się dom mediowy i na czym polega demarketing? W tym wpisie wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „D”. (więcej…)
W świadomości wielu przedsiębiorców media społecznościowe nadal są czymś nowym i nie do końca zrozumiałym. Wielu twierdzi, że jest to jedynie chwilowa moda, którą nie warto zawracać sobie głowy. Czy mają rację? I czym właściwie są te social media? (więcej…)
Każdy przedsiębiorca, który rozpoczyna działalność gospodarczą, zadaje sobie pytanie jak zacząć i jak zdobyć pierwszych klientów. W tym artykule wyjaśniamy jak reklamować nową firmę i zapewnić jej dobry start na rynku. (więcej…)
Firmowa strona internetowa to nie tylko źródło informacji o firmie, jej produktach i usługach, ale często również niezastąpione narzędzie do pozyskiwania klientów. Jaka więc powinna być strona firmowa aby skutecznie realizowała wyznaczone jej cele? (więcej…)
Karty biznesowe (firmowe, firmówki) cieszą się w ostatnich latach niesłabnącym zainteresowaniem. To jedna z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy, z której korzystają zarówno małe i średnie firmy, jak również wielkie korporacje. Nic w tym dziwnego, bo pomimo swoich niewielkich rozmiarów są bardzo skutecznym nośnikiem reklamy. (więcej…)
Trudno jest prowadzić jakiekolwiek działania promocyjne, nie wiedząc dokładnie kim jest nasz klient. Co więcej, różnorodność klientów i ich potrzeb sprawia, że niewielu z nich będzie zainteresowanych naszą ofertą. Jak więc określić odpowiednią grupę docelową? (więcej…)
Prowadzenie działań reklamowych bez określenia grupy docelowej nie ma większego sensu. Ale czym właściwie jest ta grupa docelowa i po co określać tzw. „target”? (więcej…)
Czy wiesz oznaczają skróty CPC, CTR i CPM? Kim jest copyriter i na czym polega co-branding? W tym wpisie wyjaśniamy najpopularniejsze marketingowe i reklamowe pojęcia na literę „C”. (więcej…)
Wiele osób uważa, że mała firma nie musi posiadać własnej strony internetowej. Wydaje im się, że całą swoją obecność w sieci wystarczy oprzeć jedynie na fanpage’u na Facebook’u. Niestety, nie jest to prawda. (więcej…)
Strona internetowa to dziś najtańszy sposób na dotarcie do dużej liczby odbiorców. To jednorazowa inwestycja, która będzie przynosić profity przez lata. Pomimo stosunkowo niskich kosztów potrzebnych do jej uruchomienia i utrzymania, nie wszyscy jeszcze zdecydowali się do korzystania z tej formy promocji. (więcej…)